עולם שלם של צבעים – הדפסת יריעות ושקיות בעטיפית

עטיפית - ייצור שקיות ומוצרי אריזה
בעולם של תחרות עזה בין מותגים, יש צורך לבדל את עצמך על המדף. אנחנו, בעטיפית, נדאג לייצור שקיות מודפסות וממותגות, באיכות הגבוהה ביותר ובהתאמה מושלמת ליישומים שונים

כל בעל מותג מעוניין שהמוצר שלו יבלוט על המדף וימשוך את עין ולב הצרכנים דווקא אליו. אחת האפשרויות לעשות זאת, היא על ידי הדפסה מעניינת, צבעונית ומושכת. עולם ההדפסה השתכלל מאוד מאז שהדפוס המודרני הומצא על ידי גוטנברג, אי שם באמצע המאה ה-15. כיום קיימות מספר שיטות נפוצות להדפיס על מוצרים שונים.

שיטות נפוצות בהדפסה

במרוצת השנים, התפתחו שיטות שונות לביצוע הדפסות. הדפוס ההתחלתי שימש תחילה להדפסת ספרים ועיתונים, ועם הזמן מצא את דרכו גם ליישומים אחרים, אומנותיים יותר. בתעשיית הפלסטיק ניתן למצוא מספר שיטות נפוצות:

  • פלקסוגרפיה: אחת השיטות הנפוצות, הנמצאת בשימוש גם אצלנו בעטיפית. בהדפסה זו משתמשים במספר צבעים וגלופה העשויה מגומי, אשר בעזרתה מפעילים לחץ על המוצר המודפס והדפוס מועתק עליו. שיטה זו מתאימה מאוד להדפסה על מצעים עדינים דוגמת יריעות, תוויות ואריזות פלסטיק, צלופן, נייר ויריעות מתכת. זוהי שיטה מהירה וחסכונית, בעיקר עקב עלויות הפקה ראשונית נמוכה (גלופות וכיוב').
  • הדפסת שקע: בשיטה זו האובייקט המודפס שקוע במתכת ולא בולט על פניה כמו בטכניקות אחרות. לצורך הדפוס המתכת החרוטה נמרחת בצבע, ומנוקה, כך שהצבע נותר רק בשקעי התחריט. במצב זה המתכת נלחצת אל משטח ההדפסה כך שמתקבלת תמונה לפי התחריט שעליה. השיטה מתאימה לריצות ארוכות ומאפשרת דפוס באיכות גבוהה, אך טומנת בחובה עלות ראשונית גבוהה.
  • הדפסת טמפון: שיטה המשמשת להדפסת חפצים כגון עטים, צנצנות, שפופרות וכו'. משתמשים בחותמת סיליקון דמוית כרית, הנחרטת בלייזר, נטבלת בדיו ומעבירה את הדמות אל החפץ עליו מדפיסים. זוהי אחת השיטות הפשוטות ביותר לביצוע הדפסות מהירות ולא מסובכות, ללא הרבה צבעים.
  • הדפסה דיגיטלית: שיטה אשר נכנסה בשנים האחרונות. מאפשרת הדפסה של גרפיקות באיכות ורזולוציות גבוהות, עם סט-אפ מינימלי ואפשרות להחלפות מהירות של גרפיקות, ברמה של גרפיקות בודדות, אידיאלית להדפסות בקנה מידה קטן.

 

השקיות המודפסות שלנו

כאמור, בעטיפית תוכלו למצוא מדפסות פלקסו בעלות אפשרות להדפסה של שישה צבעים, כולל צבעים מותאמים אישית. במחלקת ההדפסה נמצא דפס בעל 40 שנות וותק, האמון על ביצוע ההדפסות באיכות הגבוהה ביותר האפשרית. אנחנו עובדים עם יצרני הגלופות המובילים בארץ, העשויות מחומרים איכותיים מתוצרת חברת DUPONT. בנוסף, אנחנו מציעים תמיכה בעיצוב גרפי והכנה גרפית של המוצר.

מכונת הדפוס הנמצאת בעטיפית הינה מכונה ברוחב של 130 סניטימטרים, וניתן לבצע הדפסות החל מרוחב של 10 סניטימטרים בלבד. את המרחק בין ההדפסות (גודל פסיעה) ניתן להתאים לבקשת הלקוח, תחת המגבלות הפיזיות של מכונת ההדפסה. קיימת מגבלה מסוימת מבחינת כמויות מינימום, יחד עם זאת, אנחנו עושים מאמצים גדולים להיענות לדרישות הלקוחות וניתן להגיע להתאמות בכל מקרה.

הגלופות המשמשות אותנו עשויות גומי, ואנחנו מתחזקים ומשמרים אותן עבור הלקוחות במשך חמש שנים מסיום הייצור. קיים אצלנו מחסן גלופות מסודר המכיל מאות גלופות. מעבר לגלופות, ברשותנו מבחר של צבעים בעלי תכונות שונות, ואנחנו יודעים להתאימם ליישומים של הלקוח. לדוגמה, צבעים העמידים באור השמש ויכולים לעמוד בפני דהייה, בהתאם לתקינה אמריקאית. דוגמא נוספת היא צבעים המותאמים לשקיות שצריכות לעמוד בתנאי טמפרטורה שונים (חום, קור) ולחות. לפני ההדפסה, היריעה עוברת טיפול פני שטח (Corona treatment) על מנת שההדפסה תיתפס טוב יותר על פני היריעה. ניתן גם לבצע מריחת לכה על מנת לשפר את עמידות ההדפסה. בסוף התהליך, היריעות המודפסות עוברות בדיקות איכות, כדוגמת עמידות ההדפסה בפני שחיקה מכנית.

קיימות אצלנו גם מדפסות Inline מסוג פלקסו, המדפיסות תוך כדי תהליך ייצור היריעה ולא כתהליך המשך. מדובר תהליך הדפסה האטרקטיבי ללקוחות המחפשים יחס עלות -תועלת מירבי. הן יכולות להדפיס בצבע אחד בלבד, כאשר ניתן להדפיס לוגואים שונים, ברקודים ועוד.

נשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון והידע שלנו בשקיות מודפסות. מוזמנים ליצור קשר ונתחיל פרויקט משותף!

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן